
Zakres zadań:
kontakt telefoniczny w celu uzyskania informacji o postępach w sprawach,
wprowadzanie pism do Rejestru korespondencji,
skanowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
drukowanie adresów na kopertach, potwierdzeniach nadania i potwierdzeniach odbioru,
obsługa Elektronicznego Nadawcy (Poczta Polska),
przesyłanie drogą mailową skanów pism.
Warunki, jakie trzeba spełnić:
ukończone 17 lat,
dokładność, rzetelność i sumienność, swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych i formułowaniu pytań, możliwość podstawowa znajomość obsługi komputera i skanera.
Zaangażowanie czasowe:
około 15 godzin miesięcznie, w tym w 4 dni w urzędowych godzinach pracy instytucji oraz stacjonarnie w co drugą środę miesiąca (średnio 5 dni w miesiącu) w Mokotowskim Centrum Integracji Mieszkańców, ul. Woronicza 44a w godz. 17:00-20:00.
Oferujemy – świadczenia dla wolontariusza:
ubezpieczenie,
wyżywienie według własnych preferencji podczas spotkań na żywo z zespołem,
zdobycie doświadczenia w pracy kancelaryjnej i administracyjnej,
porozumienie o wolontariacie,
zawiązanie nowych znajomości,
kawa, herbata, poczęstunek podczas spotkań na żywo.